מיקור חוץ של SEO הפך לנורמה עבור חברות רבות אשר אין להן את המותרות של זמן ומומחיות לבצע קמפיין מפורט ומונע נתונים, וגם אין להן כסף להוסיף מומחה SEO פנים-כח לכוח העבודה שלהן.

אכן, מיקור חוץ של SEO מספק יתרונות משמעותיים שיותר ויותר עסקים מתחילים לממש, והראשון הוא יעילות העלות. למעשה, אתה יכול להשתמש במומחיותו של מומחה SEO במיקור חוץ במיקור חוץ של עד 200 עד 500 דולר לחודש לעומת 3,700 דולר לצוות הבית. מלבד זאת, מיקור חוץ של SEO שלך פירושו גם שתוכל להתמקד בתחומים חשובים יותר בעסק שלך תוך כדי שקט נפשי שאחד ההיבטים החשובים ביותר בשיווק המקוון שלך מטופל על ידי מומחים.

אך גם בתקציב הנכון, השותפות עם חברת מיקור חוץ של SEO אינה תמיד מבטיחה את התוצאות האמורות.

זו הסיבה שאם אתה מתכנן למקד את SEO שלך לסוכנות בקרוב, תחילה עליך לחנך את עצמך לגבי פרקטיקות מסוימות אשר לא רק יבטיחו את הצלחת הפרויקט אלא גם יגן על האינטרס והמוניטין של החברה שלך.

קרא עוד כאשר אנו מפרטים באינפוגרפיה זו את העליונים העליונים ואל תעשה כשאתה מבצע מיקור חוץ של SEO שלך.

מה כן מותר לעשות בקידום האתר?

  1. הכירו את היעדים שלכם למיקור חוץ של ה- SEO שלכם

ישנן סיבות שונות מדוע חברות ממקורות למיקור חוץ ב- SEO שלהם. לפני שאתה מחפש חברת קידום אתרים עדיף שכבר זיהית את היעדים שאתה רוצה שפרויקט מיקור החוץ ישיג. חלק מהיעדים שצוינו לעיתים קרובות למיקור חוץ כוללים:

  • מינוף ידע ומומחיות עדכניים ורלוונטיים בתחום קידום אתרים ושילב אותם בקמפיין השיווקי הכולל שלך.
  • תגבירו את נוכחות החיפוש האורגני שלכם על ידי אסטרטגיית קידום אתרים הוליסטית הכוללת יצירת תוכן, בניית קישורים והפצת התוכן שלכם דרך ערוצים מקוונים שונים.
  • השג חיסכון בעלויות על ידי העברת הפעולות היקרות שלך ב- SEO לידיהם של אנשי מקצוע מומחים.
  • היכרות והבנת המטרות שלך תקל עליכם למצוא את בן הזוג המתאים שיכול להתאים לדרישות הספציפיות שלכם.
  1. בחר את השיטה הנכונה למיקור חוץ של SEO

לא ידוע לחברות רבות, ישנן שיטות שונות להשגת שירותי SEO. אמנם ניתן לבצע בקלות קבלת שירות של חברה באופן ישיר, אך מועיל לדעת כי עומדות בפניך מספר אפשרויות העשויות אפילו להעניק לך מידה מסוימת של יתרון בעלויות, תלוי בדרישות התקציב שלך.

  • שירותי בניית קישורים מספקי חבילות – אפשרות זו היא אידיאלית אם אתם רק מחפשים חברת 

שירותי SEO שתתמקד אך ורק בהשגת קישורים נכנסים לדפי האינטרנט שלכם.

  • שירותי SEO מפלטפורמות פרילנסרים – מספר מקומות פרילנסרים הם המקום בו תוכלו להשיג מה אתה משלם-מה-מה-אתה-מקבל שירותי SEO מפרילנסרים על בסיס פרויקט.
  • שירותים הוליסטיים מסוכנות – מדובר בחברות שיש להן צוותים מקומיים של אנשי מקצוע שיכולים לספק לכם שירותי SEO מלאים, כמו גם שירותים משלימים כמו פרסום דיגיטלי, שיווק תוכן, ויצור לידים נכנסים.
  1. בחר את הסוג הנכון של ספק SEO

הפריחה האדירה של SEO הן מבחינת החשיבות והן מבחינת ההתקדמות הוביל לכך שחברות SEO שונות צצות בכל העולם כמו פטריות.

כאשר מאות אלפי ספקים פשוטו כמשמעו מציעים את שירותיהם בשוק, חשוב מאוד שתבינו אליהם ספק ה- SEO הפוטנציאלי שלכם נופל. בעיקרון, חברות SEO יכולות להיות מפולחות על בסיס הטכניקות שהן מיישמות:

  • הכובעים הלבנים – חברות SEO שמנצלות רק את האסטרטגיות הבטוחות ביותר כדי לזכות בקישורים נכנסים באיכות גבוהה לאתר האינטרנט שלך, ויכולות לבצע ניתוח נתונים, ביקורת SEO וליצור אסטרטגיית תוכן טובה.
  • הכובעים השחורים – עושה שימוש בטכניקות שגוגל כבר ראתה כבלתי חוקיות ולא אתיות. מספר החברות המציעות שירות זה הוא נדיר ביותר ולעיתים קרובות מגיע בעלות חסון ומסוכן במיוחד.
  • הכובעים השחורים של הגבול – בצעו טקטיקות אגרסיביות יותר אך פחות יעילות מכובעים לבנים. הסיכונים להיפטר מהאתר שלך באמצעות שירות זה עדיין גדולים מאוד.
  1. ספאמרים באיכות נמוכה

ספקים זולים המפרסמים את כתובת האתר של לקוחותיהם בפורומים לא רלוונטיים ומגישים "תוכן ספין" לספריות מאמרים שאינן צמודות. בקיצור, הם מציעים את הדרך הזולה ביותר להעניש את אתר האינטרנט שלך על ידי גוגל ומנועי חיפוש אחרים.

  1. חקור את הרקע והביצועים של חברת SEO

מציאת חברת SEO לגיטימית זה דבר אחד, למצוא חברה טובה שיכולה לספק תוצאות זה דבר אחר. לפני שתקפוץ פנימה ותעניק לאתר האינטרנט של החברה שלך אישורי גישה לספק שלך שבחרת, עליך לוודא שביצעת מחקר קודם על הביצועים שלהם, כלומר התוצאות שהם הצליחו לספק ללקוחות העבר והעכשוויים שלהם.

כדי לדעת זאת, אתה יכול פשוט לשאול את השאלות הבאות:

  • מהן מילות המפתח בהן הם מתמקדים והטכניקות בהן הם משתמשים בכדי להפוך את אתר האינטרנט שלהם לתחרותי בחיפוש אורגני?
  • האם ישנם אתרים או בלוגים מורשים שהציגו את עבודתם או עסקיהם?
  • האם הם קיבלו תגמול על ידי קבוצה או ארגון על איכות עבודתם או על הערך שהם מוסיפים בענף?

מה לא מומלץ לעשות בקידום האתר

  1. צפו כי עובדים במיקור חוץ יכולים לתפקד ללא הנחייתכם

ללא קשר לרמת המומחיות שיש לספק SEO שלך, זה לא משנה בכלל אם לא תעזור להם להבין את אופי העסק, המוצר והשירותים שלך.

קחו בחשבון שהם זרים מחוץ לעסק שלכם, כך שאינם מחזיקים באותה רמת תובנות שיש לצוות השיווק הביתי שלכם ושל אנשי ה- IT. ככל שתקדיש זמן רב יותר לחינוך אותם אודות הארגון שלך בתהליך ההובלה, כך הסיכוי שהם יוכלו להשתמש בגישה הנכונה ולבצע את הטקטיקות הנכונות בחליפת SEO לעסק שלך.

  1. התמודד עם חברה שלא בקיאה בעדכוני SEO האחרונים

כמו שתמיד אמר, SEO הוא נוף המשתנה ללא הרף – לכן אף אחד לא משגשג בכך שדבק ברעיונות ישנים ומסרב לאמץ פלטפורמות ומתודולוגיות חדשות ומתעוררות.

אם אתה באמת רוצה שמיקור חוץ לקידום אתרים שלך יעבוד, עליך לוודא שהספק שלך בקיא בעדכונים והטרנדים האחרונים בתחום SEO – החל מאינדקס ראשון לנייד וחיפוש קולי, וכלה באינדקס סמנטי סמוי ועדכוני אלגוריתמים עיקריים.

כדאי גם להתייעץ עם יועץ SEO תחילה לגבי טכניקות SEO האחרונות, כך שתוכלו לדעת אם האסטרטגיות שהספק הפוטנציאלי שלה מציע עדיין נחשבות ליעילות בנוף החיפוש המודרני.

  1. חשבו שמיקור חוץ של SEO הוא גלולה קסומה שיכולה לספק תוצאות מיידיות

דבר אחרון, אך בהחלט לא הדבר החשוב ביותר שעליכם להימנע ממנו כשמיקור חוץ של ה- SEO שלכם הוא לחשוב שמדובר בפתרון מהיר של כל בעיות השיווק שלכם.

בדומה לבצע קידום אתרים במסגרת העסק שלך, גם SEO במיקור חוץ עוקב אחר תהליך מסוים – תהליך שאתה חייב להיות מוכן לקיים אינטראקציה ולהכניס מאמץ כלשהו כדי להבטיח שהוא מתייעל ומעדיין שיעבוד הן עבור ספק ה- SEO שלך והן עבור שלך עסק.

אחרי הכל, שותפות עם סוכנות לקידום אתרים זה ממש כמו להעסיק עובדים ייעודיים משלך, זה פשוט שהם עובדים מרחוק. אם תנהל אותם בזהירות, תוכל לקצור תוצאות, אולי לא באופן מיידי, אלא בעקביות לאורך זמן.

לסיכום:

אכן, מיקור-חוץ של ה- SEO לסוכנות בעלת יכולת רבה יכול לספק לעסק שלך את העזרה הדרושה לו כדי לבסס בסיס איתן בעולם השיווק האורגני המתחלף ללא שינוי.

אך ללא תכנון נכון, תקשורת ברורה, העזרה של הארגון שלך, והכי חשוב הציפייה הנכונה וחברת מיקור החוץ הנכונה, הבטחת הצלחת פרויקט מיקור החוץ שלך היא כמעט בלתי אפשרית. וודא שלקח בחשבון עשה ואסור לקחת בחשבון כשמיקור חוץ של SEO שלך והסיכויים שלך למקסם את ההשקעה שלך הם ללא ספק מובטחים.

שתפו אם אהבתם